Alla inlägg den 18 april 2014

Av Alina - 18 april 2014 17:15

Halloy halloy på er alla tvättbjörnar!

Har inte gjort så värst mycket idag, vaknade typ16 idag. Hade kollat på Fairy Tail (alla som vet vad Fairy Tail är räcker upp en hand!) sent igår, kanske därför. Gick i. a. f. upp och åt frukost, det blev nudlar. Sen har jag legat och kollat på Fairy Tail hela dagen, är på episod 28 nu. Ska fortsätta kolla imorgon, och kolla på One Piece. Har inte kollat på One Piece på s.kitlänge, har inte hunnit kolla på de senaste två avsnitten! Jag vill bara se Bartolomeo fangirla över Luffy, så jag har väntat ivrigt och tålmodigt på One Piece-avsnittet där det händer, men än så länge vet jag inte... Ska kolla på One Piece så fort jag får chansen! Och Naruto, det var ett tag sen... Men först One Piece! Hursomhelst har det regnat hela dan, så jag har suttit inne och inte gjort nånting. Har bara kollat på Fairy Tail och ritat mina karaktärer (figurer som jag har hittat på själv) som barn. Egentligen så skulle vi ha åkt till Disney Land idag, men det blev inställt. Ska dit imorgon om jag vaknar i tid... :3 Jag har aldrig varit i Disney Land, så jag ser fram emot det! Jag trooor att vi ska få åka Shinkansen också, n vet den hära kända tunnelbanan eller vad det nu är för något. Pappa har även stiftat bekantskap (eller iallafall lärt känna) med några tjejer från Thailand i rummet brevid. De hade visst varit i Sverige, i Göteborg. Jag tog en liten pirog (eller vad man nu kan kalla det) med skinka, ost och majonnäs, en sån här bakelse med choklad i och ett glas mjölk till kvällsmat. Sen gick jag in och kollade ännu mer på Fairy Tail, tills pappa sa åt mig att gå ovh borsta tänderna. Min tandborste var spårlöst försvunnen. Ingenstans! Till sist fick jag ta tandborsten som jag fick på planet. Den var jättestor att ha i munnen! När jaf väl hade borstat klart gick jag in och började leta efter paddan (iPaden). Pappa hade gömt den i tvättkorgen. Jag tog den och begrvde mig i täcket, och nu sitter jag här och bloggar. Ska ta och lägga mig nu, klockan är 00:43 här. Skriver mer imorgon!

 

//RioRaccoon

Presentation

Halloy!
Tjej på 12år som älskar anime, japan och manga! Skriver när jag har lust. Yoroshiku

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards